pátek 28. července 2017

Nejlepší kamarádky

Nikdy jsem neměla moc kamarádů, protože ostatním moc nerozumím. Potom jsem narazila na Alíka a našla si nejlepší kamarádku a potom i druhou.

Jsou moc super. Já doufám že jsme nejlepší kamarádky navždy. Hrajeme spolu hru Modrý kód a je to sranda. Naší druhou nejlepší kamarádku jsem poznala o 3 měsíce později. A stálo to za to! Jsou moc super. První jsem poznala myslím 25. dubna 2017 a druhou 26. července 2017.

Jsme sice každá jiná, ale to nevadí. Jedna má ráda ferrari a kočky a tenis, druhá počítače, nakupování. A já křečky, zpívání, hudbu a Michaela Jacksona a Amy Winehouse. I když přece něco máme společného - máme rády Modrý Kód.

Jsem ráda, že jsme bff. I když z internetu, to ale nevadí. Někomu to může připadat divné a tak. Tak se toho nebojte.

Jsou super a moc si přeji aby jsme byly nejlepší kamarádky navždy. Nikdy mě to nepřestane bavit.

Moc děkuji Alíkovi, že je a mým kamarádkám! Jste super a mám vás ráda! Jste dárky od Boha!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sraz Alíka

Tak dnes byl sraz Alíka a bylo to super! Někteří se setkali na nádraží a někteří  (já, ŘidičJiří, TanečniceJiřka a Mari1) jsme čekali před a...